torsdag 20 augusti 2009

Världen är liten, väldigt liten.

Vi slutade iallafall runt 10 tiden och folket var redan hungriga, så jag och några klasskamrater Rostem, Jackie, Perand och Meran gick och åt med några killar från tvåan som jag och tjejerna lärde känna Avan, Samo och en till kille. Vi skulle äta kebab men så blev det inte, vi drog till någon italensk café i fridhemsplan och åt godaste pastan! billigt också, sånt gillar vi. Vi satt där ute och pratade jätte länge, njöt av vädret och skrattade en hel del. Kan börja säga med att jag pratade med Samo, och jaaaa världen är väldigt liten! Samo är kusin till min brors bästa kompis Gabi. Hahah det blev helt plötsligt till värsta grejen så vi pratade hela hem vägen.

Nu är jag iallafall hemma, jag ska ta och sova en stund.. och senare ikväll röra mig till träningen wooooho!


Meeerna och Avan.

Jackiee.

Samo, Avan och Peraand.. innan kaoset uppstod.

Rostem leker med kamera .. och leker med Avan haha (:

Rostem och Samoo.

1 kommentar:

Nilufer sa...

Shiat trodde du var äldre fan, men det verkar som om jag är äldre än dig..

Nemän där har vi jum min älsk Parand, så du går med henne ;).. <3 Hoppas allt e bra med dig, Kram