måndag 10 augusti 2009

Back on track

Bilderna får skita sig.. jag orkar inte helt enkelt lägga upp några av den resan när nästan alla ändå finns på facebook. Det får istället bli bilder på vad jag gjort dom här dagarna. Igår började min träning jag gick ut och sprang med min kusin och bror, vi körde 2 km lugnt.. vill inte döda mig på första. Vi var också och badade under dagen i bryggan med mina kusiner och min brors vänner, väldigt lyckat faktiskt. Sen blev det familjekväll alla kom hit och åt middag. Idag har jag varit väääldigt seg har träningsvärk också, vi var ute och promenerade med min bror, syrran och Carol heeelt slut efteråt, sen kom man hem åt mat och somnade sov hela kvällen, kan till och med sova mer men nää ska spara min sömn till senare istället.

Imorgon ska vi åka till stan iallafall med Carol, och tjejerna får man hoppas på (: Nu måste jag ladda upp bilder, Ciao.


På bryggan, Yo, Carol, Syrran och kusin (:
Bomben hoppar en bomb hahah.
Kusin Carol!
Då vi började röra oss hem.
Bror och Sebastian leeker.
Gamla norsborg, Bror och Carol.
Min bebis! el Chavo (:

Inga kommentarer: