lördag 8 augusti 2009

Hemma!

Saknat min lilla blogg faktiskt. Att blogga under resan sket sig, för att internet funkade inte och när jag var på internet café var tiden alldeles för lite. Fast nu är jag hemma, och jag tänker verkligen inte köra "Borta bra, hemma bäst" visst är det skönt att vara tillbaka till sitt hem. Men att komma tillbaka till sina rutiner, åka tillbaka till ett mindre varmare land och börja tänka på det vanliga igen.. nee jag håller mig till det underbara!

Vilken resa.. den var sjuk. Jag har sett och upplevt massor. Lovar att dela med mig bilder, några stycken här iallafall resten kommer upp på facebook. Mycket sol, god mat, sena kvällar.. galen sälllskap det var grymt. Det blev Danmark, Tyskland, Frankrike, Spanien, Barcelona, Marseille, Nice, Italia, Milano, Schweiz, Alperna.. och andra små städer. Alla länderna hade sina speciella punkter men det jag fastnade mest för var nog Marseille.. Franska riveran. Skulle kunna tänka mig bo där och bilda en familj därborta, menmen vi får se vart världen tar mig.

Nu ska jag ta och fortsätta fixa bilderna! som får komma upp i nästa inlägg (:



Spanien, Castellon.. Där låg man hela dagarna och sen havet... ta mig tillbaka.

9 kommentarer:

Anonym sa...

hänger d inte med martina längre :)

victoria escobar sa...

haha martina är en vän till en vän när vi ses pratar vi och sådär men vi är inte sånna vänner att vi planerar att umgås utan det händer när mina vänner planerar något och hon hakar på :)

Anonym sa...

ok vet du om hon är singel ;)

victoria escobar sa...

haha oj.. vet inte faktiskt varför frågar du inte henne själv (:

Anonym sa...

vet int ehur jag ska kontakta henne ju :)

victoria escobar sa...

Hon jobbar på fridays har jag för mig haha annars vänta tills ögonblicke kommer bara (:

victoria escobar sa...

Hon jobbar på fridays har jag för mig haha annars vänta tills ögonblicke kommer bara (:

Anonym sa...

fridays hon är ju 92a?

victoria escobar sa...

nee 91a har jag för mig