onsdag 12 augusti 2009

UNG 08 och annat.

Igår åkte man då till festivalen med kusin och tjejerna. Kul att träffa tjejerna igen! saknat dom.. man får alltid den kärleken jag älskar från dom. Vi åkte rätt så tidigt, men ja det var ju onödigt när ändå alla "riktiga" uppträdanden började klockan 9. Kat deluna var ju grym.. men vet ni varför?? hon är LATINA hahah fan vad jag döda den meningen igår. Alla gick runt och sa "hon är så fin, hon har värsta benen, hon dansar grymt".. vad tror ni jag svara? FÖR ATT HON ÄR LATINA! hahaha klockren ju. Det var nicenice, lite bilder tog jag också.

Idag drog jag med Carol till skärholmen, hon ville köpa några joggskor och lite sport kläder. Vi fick med oss allt hon ville för rätt så bra priser så det var bra. Nu sitter jag här med världens apetit, hoppas maten är klar snart!!


Ladies

Carol n' Nina

Carol n' me (:

The Madriaga family

Festival

G's only

Söta!

Mamacita E.

Inga kommentarer: