lördag 15 augusti 2009

Min mageeeee! bu..

Helt seriöst vet inte vad det är med min mage, dom senaste veckorna har jag börjat få ont igen. Som sist.. när jag fick åka in till sjukhuset men ändå så fick jag inte riktigt veta vart problemet låg någonstans. Jag tror iallafall jag måste kolla det igen, kan knappt röra på mig för jag får så ont och jag känner att allt bara väger.. känner mig trött och allting NEJ JAG ÄR INTE GRAVID hahah tro inte det nu.

Jag skulle dragit in till stan och kollat läget därborta, men eftersom jag kände mig helt slut och jag hade för ont i magen stannade jag kvar hemma. Tittade på Sjöjungfrun väldigt längesen, riktigt bra älskar disney! Mina föräldrar och Carol åkte till VIVA festivalen.. jag missade den men jag orkade inte skulle vara helt otaggad.

Snart ska jag sova nog, kanske dricka en té innan? haha som sagt jag är en riktig té människa.


Inga kommentarer: