onsdag 19 augusti 2009

Gäster, Completos och Tårta!

Visst är det en bra mix? haha snarare en typisk mix när det gäller chilenska födelsedagar. Det kom en lagom mängd gäster iallafall, de närmaste. Syrran öppnade sina presenter ey hon fick en videokamera av mina föräldrar, läär ju låna den! helt cool sådär liten och enkel men den ser väldigt gryym ut. Nu har nästan alla gått, har hjälpt mamma plocka undan det mesta och snart blir det väl fotbollskväll här hemma antar jag. Känns liite otaggat, när man ändå ska upp 6 på morgonen imorgon. Ska nog lägga mig tidigt det blir en lång dag imorgon. Dansen kör igång! taggad till max, saknat tjejerna som en galning och speciellt min zapo känns som evigheter verkligen. Imorgon börjar vi med lektioner också, fast jag slutar tidigt så det är nice.

Nu ska jag sluta skriva på här, bjuder på lite bilder från idag (:


Alltid bra att sova innan en födelsedag, papi och Sebastian.

Heeeeelt avslappnad.

Bror och hans knasiga miner.

Min söta lilla tjej! Ina (:
Snygging Kim!
Födelsedagsbarnet (:
La guaguaaa
Kevin, Bastian och bror.
Kusinerna och bror, Kevin klockren min! haha (:

Inga kommentarer: