söndag 16 augusti 2009

Jensen Västra Gymnasium

Kalasnervös måste nog vara det rätta ordet för det jag känner just nu. Min första skoldag imorgon.. vet inte riktigt vad jag är mest nervös över? att allting är nytt? att min lärare kanske kommer att vara ren drama? kommer jag att trivas? seriööööst man blir tokig. Fast man ska se det från den ljusa sidan. Jag är en person som kommer lätt överens med människor.. jag borde sluta tänka så mycket får bara hålla tummarna att det går bra imorgon.

Hoppas det inte är bara jag som börjar ettan imorgon, och hoppas att jag inte är den ända som inte kommer sova något inatt.

3 kommentarer:

Paola sa...

Det kommer att gå suveränt skaru se ;) läskig känsla jag vet, men du har inget att oroa dig för, alla kommer älska dig haha :D

Nilufer sa...

Går du i jensen västra beteende?? .. Är du 93a =O ..

victoria escobar sa...

hahah aa jag är 93a :D