fredag 14 augusti 2009

People

HEY! idag blev det 08 igen. Åkte in med tjejerna och Carol, det första man ser när man kommer fram till centralen är spöregn tragiskt men sant. Det till och med haglade! varför är jag inte chockad.. jo för att vi är i Sverige. Dagen var iallafall rätt så lyckad, träffade på många människor jag kände igen och människor jag inte sett på länge heller så det var nice att se dom igen. Mycket dans framträdanden blev det och en DJ show i slutet som höll rätt så länge. Njaa inte världens bästa direkt, det blev alldeles för mycket house så mina öron tröttnande. Jag kan fortfarande höra dunket i öronen.

Sköna bilder blev det iallafall!

Carol!

Nina pose 2 tha camera
Ashfin var ju också där..
Och min vän Sebastian presenterade 08a i år.
The crazy ones
Jose n' Lelo!
Mamacita E ofcourse
Always Potatis n' Yoshi.
Vem vem vem? Me n' Jose!
Sötaaaa tjejer
DJ show..
Och jag.. lägger en PEACE!

Inga kommentarer: