onsdag 1 juli 2009

Varmt!

Skönare dag kunde det faktiskt inte bli. Trodde helt ärligt att det skulle regna idag, men sen såg man att solen började komma fram och temperaturen började stiga. Skulle dragit till långholmen med bror, men eftersom vi blev osäkra på vädret kom han hit till oss istället. Det blev för varmt för att sitta inne så vi rörde oss till slagsta. Hahah vi körde minigolf, han döda mig.. hur kan det där vara en sport ens, tråkigast! menmen det var ganska roligt när vi två spela. Vi började bli hungriga så vi rörde oss hemåt, jag tog en siesta medans han fixade tacos till la familia. Grymt.. kusin och Sebastian kom också hit (: annars har jag varit hemma hela kvällen. Jag har passat på att städa min garderob, rensat allt jag ska ge bort snacka om mycket kläder som jag inte vill ha, inte bra inte bra. Nu sitter jag här, vår lägenhet är övedrivet varm just nu det går ju inte att sova!

Jaja, vi får väl se vad morgondagen har att bjuda på. C yo..


Knas bild på mig och Tamarotto, på klubben i GBG.. galen natt.

Inga kommentarer: