onsdag 1 juli 2009

Ni älskar det.

  • 1. Är du singel nu? -Jupp..
  • 2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja det är klart.
  • 3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Faktiskt, men frågan är med vem.
  • 4. När hade du sex senast? Inte haft.
  • 5. Har du kört oskyddat nån gång?-
  • 6. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nä skulle inte tro det.
  • 7. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Aa, fast det är riktigt onödigt att vara det.
  • 8. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej, verkligen dumt.
  • 9. Haft sex på fyllan? Kasta sex frågorna.
  • 10. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej.
  • 11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja (:
  • 12. Sparat något från ett gammalt förhållande? Tror inte det faktiskt, bara söta presenter jag fått (:
  • 13. Somnat gråtande pga kärleken? Vilken tjej har inte gjort det.
  • 14. Varit otrogen? Nej, ännu något dumt.
  • 15. Ångrade du dig? -
  • 16. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Oj.. ett tag sen, kommer inte ihåg.. men det var långt.
  • 17. Har du någonsinn varit kär? Japp.
  • 18. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Säkert..
  • 19. Har du nån bästa vän? Min familj.
  • 20. Är du ofta med dina vänner? Självklart.
  • 21. Vad brukar ni hitta på? Olika, men mycket!
  • 22. Bästa minnet med nån vän? Finns för många.
  • 23. Säg namnen på några riktigt bra vänner? No names, ni vet vilka ni är.
  • 24. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Jag är mig själv alltid.
  • 25. Har du hatat din bästa vän? Nej inte hata, men ogillat.
  • 26. Litar du på din bästa vän? Det gör jag.
  • 27. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Kan ha hänt.
  • 28. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Aa, svag för vänner.
  • 29. Vilken kompis var du senast med? Divorna, Andrei & Nahir.
  • 30. Har du många kompisar i din klass? Ja galet.. ni är bäst!
  • 31. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Divorna, ni är grymmast.
  • 32. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Nico och Andrei (:
  • 33. Sov med dig i samma säng? Min bror och Syrran.
  • 34. Du delade ett riktigt skratt med? Pappa och bror.
  • 35. Du gick på bio med? Kommer inte ens ihåg, helt längesen.
  • 36. Du höll i handen? Papi.
  • 37. Du gick på stan med? Tjejerna (:
  • 38. Delade en pizza med dig? Syrran.
  • 39. Ringde dig? Mami.
  • 40. Skickade ett sms till dig? My loveeevly Pauline.
  • 41. Du kramade? Papi.
  • 42. Gjorde dig lite besviken? Hahah, min tjokis Faruk.
  • 43. Gjorde dig mycket besviken? No names.
  • 44. Du skrev med på msn? Z och min tjokis (:
  • 45. Du snackade skit om? Att snacka skit är för mycket skit.
  • 46. Du åkte bil med? Papi
  • 47. Gav dig en komplimang? Faruk (:
  • 48. Du kollade på film med? Papi.
  • 49. Du åt med på resturang? Familia.
  • 50. Betalade något åt dig? Kommer inte ihåg.
  • 51. Grät inför dig ? Syrran, haha för söt.

Inga kommentarer: