lördag 4 juli 2009

Gäster

Gäster har vi haft här hemma hela kvällen. Känns som om vi haft det jätte många helger i rad. Vad ska man göra, min mamma älskar när folk kommer hem till oss fast jag mindre. Det tröttnar ut än galet, man kämpar med städningen och sen innan man går och lägger sig ser de ut precis som innan man började mördar städningen.

Jag umgicks mycket med Nico iallafall (: vi gick en promenad, pratade lite om allt möjligt. Vi åt en god äppelpaj som mami gjort också. Efter att gästerna gick, tittade jag och min familia på Flash Dance riktigt längesen man tittade på den. Nu sitter man här, fixar mina musik mappar som blev lite knas men det går att fixas.

Planer för imorgon? Inga tror jag, förutom att jag ska träffa Mardan han kommer slå mig snart för att vi inte träffats på så länge. Sen vet jag inte riktigt, det är ju tunering i brunna chilensk tunering så jag kanske drar dit med Paola och Melona (:

Vi hörs väl mer imorgon, love.


Yo, för någon vecka sen (:

1 kommentar:

Malin Sofia sa...

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, valfri drink, kaffe och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli sista juli. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin