onsdag 8 juli 2009

Memorial

Tror att min rubrik är det rätta ordet för M.J's minnestund igår. Tittade på hela, och sen på hans gamla konsert. Kunde inte låta bli att fälla tårar.. man blev helt rörd verkligen, och jag är inte den typen som gråter men det var verkligen rörande. Jag gick iallafall till kyrkogården med min familia, lämnade lite blommor till min mormor och tände ett ljus till henne och till Michael Jackson. Ett bra tag sen jag var där och hälsade på min mormor, gillar att vara där samtidigt som jag inte. Det är fortfarande inte lätt att ta emot allt, allt känns som igår.. allt är fortfarande nytt. Min mamma hade inte varit där sens begravningen, hon tycker det är för jobbigt fortfarande. Fast vi lyckades gå alla tillsammans, det var så fint.. Jag var ganska lugn i början tills jag ser mammas tårar, och min lillasysters. Min lillasyster är inte heller den där typen som gråter mycket, och när hon gråter är det som om hela världen rasar. Så liten och så känslig, när hon alltid ändå framstått som den tuffa tjejen i familjen.

Fin dag blev det igår iallafall.. Jag älskar dig, jag avgudar dig, jag lever för dig abuelita mia.


En bild från begravningen.. Vackrast i världen fortfarande.

Inga kommentarer: