lördag 4 juli 2009

Hahah (:

  • 1. Hur gammal är du om fem år? 21 (:
  • 2. Vem var den sista du träffade? Mamma, min kusin och Sebastian.
  • 3. Hur lång är du? 1.65.. känns lite kort va.
  • 4. Vilken var den senaste film du sett? Frida, grym.
  • 5. Vem ringde du senast? Papi
  • 6. Hur löd ditt senaste sms ? " Aa.. vet inte om jag ska gå fortf. fett kefft väder.. vi går imorgon? (: till Melo (:
  • 7. Vad är dagens planer? Vi ska få gäster, buu.
  • 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smarta personer: sms, Amatörer: ringa hahah.
  • 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
  • 10. När såg du senast din mamma? Nyss.
  • 11. Vilken ögonfärg har du? Brun gröna.
  • 12. När vaknade du idag? Lite över ett tror jag det var.
  • 13. Har du någon gång hittat en katt? Vadå hittat..
  • 14. Vilken är din favoritplats? Min säng.
  • 15. Vilken plats föredrar du minst? Sverige när det är kallt.
  • 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Klar utbildad, reser runt och lever la vida.
  • 17. Vad skrämde dig som barn? Min granne :(
  • 18. Vem fick dig att skratta senast? Sebastian haha (:
  • 19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha nee, har fullt.. helt sköna.
  • 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
  • 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror väl på.
  • 22. Hur många kuddar har du i sängen? 2st
  • 23. Hur många landskap har du bott i? 1 (:
  • 24. Har du någon gång spytt på fyllan? Aldrig varit full..
  • 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Alla tre.
  • 26. Är du social? Jaa det tycker jag (:
  • 27. Vilken är din favoritglass? Twister lätt.
  • 28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dela med la familia, flytta, resa sönder..
  • 29. Tycker du om kinamat? Njaaaa.
  • 30. Tycker du om kaffe? Neeeej fett äckligt.
  • 31. Vad dricker du till frukost? Té (:
  • 32. Sover du på någon särskild sida? På mage.
  • 33. Kan du spela poker? Haha neee.
  • 34. Tycker du om att mysa? Bästa som finns.
  • 35. Är du en beroendemänniska? Nee tror inte det.
  • 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Linn!
  • 37. Vill du ha barn? Självklart, om några bra år till.
  • 38. Kan du några andra språk än svenska? Yes, fast språk är inte min grej!
  • 39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
  • 40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
  • 41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat
  • 42. Äger du dyra smycken? Ja, fast inte min grej heller.
  • 43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
  • 44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Makaroner med köttbullar! (svennebanan)
  • 45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa nog, tooooorraste skämten i världen.
  • 46. Välj ett ärr på din kropp? Har föörr många, svårt och välja. Fast en som jag har på knäet som jag fick när jag ramla med cykeln :( fulaste ärret.
  • 47. Vad har du för ringsignal? Pachanga - caliente, tung!
  • 48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej.. min mamma är expert i och slänga saker.
  • 49. Flirtar du mycket ? Självfallet
  • 50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild.. :(
  • 51. Kan du byta olja på bilen? Nää.
  • 52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
  • 53. Vilken var den senaste bok du läste? Tusen strålande solar, läs den!
  • 54. Läser du dagstidningen? Varje morgon haha det går inte att skippa den.
  • 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, palla!
  • 56. Dansar du i bilen? Lätt.
  • 57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Kommer inte ens ihåg.
  • 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt grymma efternamn.
  • 59. När var du i kyrkan senast? Väldigt längesen.
  • 60. Vilka personer utmanar du? Ingen, utmana er själva! haha (;

Inga kommentarer: