söndag 5 juli 2009

Goodbye my lover.

Mycket trevlig dag blev det (: Jag träffade på min vän Mardan, vi gick en låång promenad.. pratade pratade och återigen pratade. Vi har missat en hel del tillsammans så vi tog igen det. Efter att ha promenerat ett tag, gick jag hem åt mat.. och gick till t banan för att möta upp Paola. Vi drog oss till IPn för att titta på den chilenska tuneringen. Den minst anade människan hakade också på! Chelli, hade inte sett henne sens hennes mottagning så det var nice. Vi var också med Melona. Man hoppades på att se mr. love ni kommer väl ihåg? haha lite sorgligt faktiskt.

Den historien slutade idag. Jag hade som sagt inte sett den här killen på ett bra tag, och jag såg fram emot den här tunerigen för trodde vi skulle få en bättre konakt osv. Fast när vi kom dit, såg jag hans pappa blev helt glad för då visste man att han skulle vara där. Nepp så blev det inte, såg inte honom på hela kvällen, så jag gick och satt mig i en bänk efter ett tag. Vem tror ni kommer fram till mig och pratar med mig? Hans pappa, vi började prata om Nikon kamera eftersom jag började ta bilder med Melos kamera som är samma som min. Helt plötsligt började vi prata om mr. love. Han har åkt tillbaka till Chile. Hans pappa berättade att han bestämde sig från ingenstans, för att han ville egentligen plugga här i stockholm. Men han berättade att han inte trivdes här, att allt var komplicerat och att han saknade sitt hemland sitt folk osv. Ja det kan man verkligen förstå faktiskt.. lite synd bara för att jag skulle ha velat lära känna honom mer.

Menmen, glad att han tog den väg han kände för.. och gjorde inget han ångrade. Vem vet vi kanske ses i Santiago de Chile någon dag..

Godnatt peeps.



Bild från idag - Paola, Chelli och Melona (:

1 kommentar:

Jojjo sa...

Nej vad tråkigt :/
Hoppas allt är bra med dig annars!Puss och kram!